דרעי בשדולה למאבק ביוקר המחיה: "חייבים לבטל את המיסים החדשים"

    אבי רבינא No Comments on דרעי בשדולה למאבק ביוקר המחיה: "חייבים לבטל את המיסים החדשים"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי בשדולה למאבק ביוקר המחיה: "הממשלה הציתה את המחאה כשהעלתה מיסים ממניעים פוליטיים ואחריה באו החברות, חייבים לבטל אותם. הממשלה חייבת לפצות את העצמאים – העסקים הקטנים שהם החמצן של המשק. וכן לבטל את העליה השערורייתית במחירי התחבורה ציבורית. במי אתם פוגעים אם לא בחלשים. אין מבוגר אחראי אחד בממשלה הזו?"

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השדולה למאבק ביוקר המחיה, בראשותו של ח"כ אוריאל בוסו קיימה היום (שני) כינוס מיוחד על רקע גל עליות המחירים במשק.

    יו"ר ש"ס, אריה דרעי נאם: "אני רוצה קודם כל לחזק את ראשי השדולה והקמת השדולה, חשוב מאוד, חבל שהגענו לכך. באמת הדבר האחרון שמדינת ישראל זקוקה לו זה יוקר המחייה אין גם צורך אנחנו לא במצב חירום, מצבנו ב״ה טוב בהרבה משל מדינות מערביות אחרות.

    "לצערי מה שהדליק את המדינה זה יוקר המחיה. מי שמטיל מיסים כשיטה עם כל מיני תירוצים וסביבה ירוקה או סוכר או בריאות לא בזה מתמודדים. המשק מבין דבר אחד – שכשהמדינה מעלה מיסים על מצרכים היא מעודדת העלאת מחירים ואחר כך קשה מאוד לעצור את זה.

    "תכנית ליברמן, לא פותרת את יוקר המחיה. אין לי שום התנגדות שיעזרו למעמד הביניים אבל הממשלה זורקת עכשיו ארבע מיליארד שקלים ולא עוזר ליוקר המחיה ומרעים לחלשים. מי שאומר את זה זה לא אני אלא הכלכלנים והמקצועיים הכי גדולים שיכול להיות. אני הייתי חבר בממשלה כשנתיים עם מצב קורונה מאוד בעייתי. ידענו שאין ברירה אחרת. אי אפשר להטיל על אנשים סגרים או גזרות או תו סגול מבלי לפצות אותם.

    "בכניסה לכאן התעכבתי מפני שיש בחוץ הפגנה של העצמאיים. הם מפעילים את המשק, כל אחד יודע שהיום המעסיק הכי גדול של המשק זה העסקים הקטנים. הכי קל לעודד צמיחה דרך העסקים הקטנים ובאופן אוטומטי הכי קל לפגוע במשק על ידי פגיעה בהם.

    "להתפאר בכל נאום אנחנו לא מטילים סגרים כמו הממשלה הקודמת, בסדר זו פוליטיקה אנחנו עשינו סגרים כי לא היה לנו חיסונים אז זה מה שהיה לנו. אבל היום כשיש חיסונים ב״ה לא צריך סגרים אבל להטיל מגבלות כאלה ואחרות כשהמשמעות היא שאנשים לא עובדים ולא מתפרנסים המשמעות היא סגירה. העסקים האלו לא יודעים להתמודד עם זה.
    הממשלה חייבת להגיד עד כאן. תכנית שלא תתן עזרה לעצמאיים קודם כל להוציא אותם מהמצוקה שלהם זה הדבר הראשון שצריכים לעשות.

    "אני רוצה לחזק את ידי העצמאיים. צר לי שהם צריכים להגיע לכאן להפגין אבל אין להם מה לעשות. הממשלה חייבת לבטל את המסים שהיא החילה, אין דרך להתמודד עם יוקר המחיה מבלי לבטל את שמונת המסים הללו שאין בהם שום צורך.

    "המשק יעבוד ויפעל יותר טוב. כאשר אתה מטיל מכס על מוצרי צריכה את פשוט מאוד מחליש את המשק והורס את החלשים.

    אנחנו חייבים כדי להתמודד ולהיות ממוקדים כפי שאמרתי: עזרה לעצמאים מיידית, הורדת המיסים שהממשלה הטילה, ולעשות פעולות מיידיות להורדת יוקר המחיה.

    "ואני שומע עכשיו שרוצים להעלות את המחירים על התחבורה הציבורית. מה המסר שאנחנו הולכים להעביר בכך? מה המסר? הורדנו אנחנו מחירי תחב"צ והיום להעלות זה לירות לעצמנו בראש גם להחליש את החלשים וגם להוסיף עוד רכבים לכבישים.

    "אתם יודעים מה יקרה? אומרים שמחלישים את החרדים. אני מבטיח לכם שלחרדים יש תחב"צ עצמאית זה יפגע בחלשים ובאגד. יש כאן אוכלוסיה חלשה ואנשים שזקוקים לעזרה ותפסיקו לעשות חשבונות מי פוגע במי יותר".

    ח״כ משה אבוטבול כתב: "משתתף כעת בטקס השקת השדולה למאבק ביוקר במחיה בישראל בראשות ידידי ח״כ אוריאל בוסו מש״ס יחד עם יו״ר ועדת הכלכלה ח״כ מיכאל ביטון.

    "‏אנו בתנועת ש״ס שהעלנו את יוקר המחיה על ראש "שמחת" הממשלה – ביוזמת היו״ר הרב אריה דרעי הי״ו – נמשיך לעמוד בחוד החנית של מאבק חשוב זה".



    0 תגובות